דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול מוניטין באינטרנט 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 2307 פעמים ]

ניהול מוניטין דיגיטאלי

"טוב שם טוב משמן טוב". "מוניטין הוא אחד מהנכסים היקרים ביותר של חברה, ובנייתו אפוא קשה וממושכת..."

את הביטויים ומשפטים האלו כולנו יודעים לדקלם, אבל העולם הדיגיטאלי הפך את ההתמודדות עם הנושא למורכבת בהרבה. 

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות, מנהלי חברות, אישי ציבור ובעצם כולנו נאלצים להתמודד עם הפרופיל הדיגיטלי שעולה עבור תוצאות חיפוש שמנו על ידי מנועי החיפוש וגוגל בראשם.

פעמים רבות התוצאות הנן חיוביות או ניטראליות ואף מופיעות כתכנים שאנחנו או מי מחברינו העלה לרשת. ברם ,פעמים רבות כתבות לא מחמיאות, ידיעות מביכות ואו אזכורים שליליים שפורסמו בעיתונות, בלוגים, מאמרים, מאגרים משפטיים וכיוב' מאונדקסים על ידי מנועי החיפוש ועולים בכל פעם שמישהו מחפש אותנו או את שם החברה שלנו.

למעשה, רשת האינטרנט הפכה אותנו לפגיעים יותר ואם אזכור שלילי שהיה מתפרסם בעבר בעיתונות הכתובה היה מתאדה לאחר מספר ימים עם זריקת העיתון לפח המחזור, הזחלנים של גוגל, בינג ודומיהם מאנדקסים כיום גם את התוצאות הלא רצויות עבור שמנו בכל פעם מחדש ולמעשה פעמים רבות אינם משכיחים פרשיות או אזכורים שליליים מן העבר.  

כדאי לזכור: דף התוצאות של גוגל הפך מזמן לחלון הראווה שלך, של חברתך או של לקוחותיך ולמעשה מהווה כלי עיקרי לאיתור מידע ויצירת רושם ראשוני של אנשים שעורכים חיפוש טרם בואם לעשות אתך או עם חברתך פעולות שונות החל מעסקים, עבור לראיונות עבודה וכלה בהיכרויות על רקע  רומנטי.

האם ניתן לשלוט בתוצאות?

גוגל כאמור הנו גוף עצמאי ודינאמי ולכן חברה רצינית ואמינה לא תוכל להבטיח שליטה מלאה לחלוטין בתוצאות, אולם בהחלט ניתן להשפיע עליהן ולהחליט על תכנית פעולה מתאימה.   

לאור האמור לעיל, בשנים האחרונות התפתח תחום חדש הקרוי  Online Reputation Management או בשמו העברי ניהול מוניטין באינטרנט ואו ניהול מיתוג/מותג ברשת, שהבין כי התוצאות שעולות במנועי החיפוש משפיעות לטוב או לרע על התוצאות בעולם האמיתי ועל כן יש לטפל בהן ולא להישאר פסיבי.  

במסגרת הפעילויות המבוצעות ניתן בהחלט לקדם תוצאות חיוביות ואו ניטראליות עבור שמך או שם חברתך הן באמצעות תכנים קיימים או באמצעות בניית פרופילים ויצירת תכנים חדשים. במקביל אפשר ויש לדחוק את התוצאות השליליות לעמודים משניים, תהליך הקרוי בעגה המקצועית "אופטימיזציה הפוכה" Reverse Optimization.  

חברת אג'נט הנה מן החברות הוותיקות והמקצועיות ביותר בתחום קידום אתרים, שיווק באינטרנט ופיתוח טכנולוגיה, ומאחוריה ניסיון רב בעבודה עם החברות המובילות במשק.


במהלך השנים האחרונות, לצד קידום אתרים מסורתי, נתנה החברה מענה למנהלי חברות, מותגים ואישי ציבור אשר חשו  כי שמן הטוב ופעילותן העסקית ניזוקו כתוצאה מפרסומים ואזכורים שליליים שהופיעו ברשת בארץ ובעולם. בשל הרגישות בנושאים אלו החברה מתחייבת ופועלת תוך דיסקרטיות מלאה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב